Kwaliteit

Habitus maatschappelijk zorg en welzijn is een professionele organisatie met vakmensen die hun beste beentje voorzetten. Om die toewijding te garanderen hebben wij het HKZ Keurmerk [Hier hyperlink van keurmerk opnemen]. Deze onafhankelijke keurmerk wordt verstrekt door KIWA. Het keurmerk garandeert dat wij onze zaken intern goed op orde hebben, dat wij de cliënt centraal stellen en dat wij voortdurend werken aan verbetering van onze zorg- en dienstverlening.

De HKZ-certificatie betekent dat Habitus maatschappelijk zorg en welzijn:

  • Goed georganiseerd is;

  • Cliënten centraal stelt;

  • Continue werkt aan optimalisering van het aanbod;

  • Betrouwbare resultaten presenteert;

  • En voldoet aan de eisen die vanuit de sector zelf, door financiers, cliënten en de overheid worden gesteld.

(085) 773 0508
info@habituszorg.nl

CQI-meting

Habitus maatschappelijk zorg en welzijn doet het volgens onze cliënten uitstekend. Uit een meting in *datum door een onafhankelijk onderzoekbureau krijgen wij een gemiddeld rapportcijfer van *graag aanvullen. Het betreft een CQI of PREM-meting. [De CQ-index (Consumer Quality Index) is een gestandaardiseerde methode om klantervaringen in de zorg te meten, te analyseren en te rapporteren. Aan cliënten wordt een schriftelijke vragenlijst voorgelegd. (dit is uitleg van CQI)] Wilt u het rapport over inzien, klik dan hier[Hyperlink naar onderzoeksverslag toevoegen]. Daarnaast wordt gewerkt met online vragenlijsten en met interviews. Zo kan men achterhalen wat cliënten belangrijk vinden in de zorg én wat hun concrete ervaringen zijn.

Heeft u ouderenzorg nodig?

085 – 77 30 508
info@habituszorg.nl
Routebeschrijving


    Heeft u ouderenzorg nodig?

    085 – 77 30 508
    info@habituszorg.nl
    Routebeschrijving