Cliënttevredenheidsonderzoek

Habitus maatschappelijk zorg en welzijn is altijd benieuwd naar de waardering van de geleverde zorg- en dienstverlening door zijn cliënten. Om de meting uit te voeren is een onafhankelijke onderzoeksbureau ingeschakeld. De resultaten van het onderzoek 2017 treft u hier. Voor de resultaten  van het onderzoek 2018 treft u hier. Voor de resultaten  van het PREM onderzoek 2019 treft u hier.

Het betreft CQI-meting en PREM. De meting is een gestandaardiseerde methode om klantervaringen in de zorg te meten, te analyseren en te rapporteren. Aan cliënten wordt een schriftelijke vragenlijst voorgelegd.

Daarnaast wordt gewerkt met online vragenlijsten en met interviews. Zo kan men achterhalen wat cliënten belangrijk vinden in de zorg én wat hun concrete ervaringen zijn.

Zorgkaart Nederland

Op de website Zorgkaart Nederland geven particulieren een cijfer aan zorgverleners. Bovendien is er ruimte om een korte beoordeling te schrijven. Hier kunt u zien hoe anderen ons waarderen en kunt u zelf een beoordeling plaatsen. Al onze locaties staan erop, evenals onze wijkverpleging en ouderenzorg als geheel. Zorgkaart Nederland werkt aan meer openheid in de zorg. De betrouwbaarheid van de website is wetenschappelijk onderzocht door het Talma Institute.

Geef uw mening!

Deel uw ervaring over Habitus door op de onderstaande button te klikken.

Bekijk hier